معرفی نرم افزار های سازمانی

ساخت وبلاگ

تا اسم مهاجرت و ساخت رزومه رایگان انگلیسی می آید، اکثر ما دست و پای خود را گم می کنیم و سریع دنبال یک نفر هستیم که این کارها را برای ما انجام دهد. در صورتی که خیلی راحت و بدون صرف هزینه اضافی می توانیم این کار را خودمان انجام دهیم. به عنوان مثال برای نوشتن رزومه برای آلمان، اگر اصول کلی ساخت رزومه رایگان انگلیسی و قواعد مختص به کشور آلمان (در این مقاله) را بخوانید، به راحتی می توانید رزومه ی خود را در زمانی کم و بدون هزینه آماده کنید و فایل PDF آن را در قالب های زیبا و جذاب سایت رزومه ساز دانلود کنید. فقط کافی است این دو مقاله را به دقت بخوانید و قدم به قدم با آنها، فرم رزومه ساز  را پر کنید.

اگر مشکل زبان ندارید که از همان ابتدا رزومه ی خود را در فرم انگلیسی و به زبان انگلیسی وارد کنید. اما اگر مشکل زبان دارید توصیه می کنیم آموزش ها را در فرم فارسی رزومه ساز پیاده سازی کنید و خروجی رزومه خود را به زبان فارسی دریافت کنید و بعد از ترجمه ی محتوا، همان را وارد فرم انگلیسی کنید و نسخه ی انگلیسی رزومه ی خود را از سایت دانلود کنید.

   استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، ارسال فکس آنلاین، نرم افزار دبیرخانه و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

ساخت رزومه تخصصی و ارسال رزومه برای آلمان بابت ویزای کار و مهاجرت کاری

در صورتی که می خواهید برای کاریابی و استخدام سریع و آسان در آلمان اقدام کنید، اولین قدم و مهم ترین قدم شما در این مسیر، نوشتن رزومه برای سفارت آلمان و ساخت یک رزومه حرفه ای جذاب و بدون اشتباه برای مهاجرت کاری و تحصیلی است.

کارفرما و شرکت آلمانی برای استخدام و پذیرش شما در آلمان نیاز به شناخت کامل از شما دارد. اما شرکت آلمانی به هیچ وجه شما را نمی شناسد و هیچ آگاهی نسبت به سوابق شغلی شما ندارد و حتی رزومه شرکت های ایرانی که در آن کار می کردید را هم نمی شناسد.

پس چه طور باید برای مهاجرت کاری و کاریابی موفق در آلمان پیش رفت؟ و چگونه باید رضایت شرکت و کارفرمای آلمانی را برای جذب و استخدام خود جلب کرد؟ تنها راه شناخت شرکت آلمانی از شما رزومه آلمانی شما خواهد بود. این جا اهمیت نوشتن و ساخت یک رزومه خوب معلوم می شود.

ممکن است درخواست های زیادی به شرکت های آلمانی ارسال کرده باشید و تاکنون از هیچ یک از استخدام کننده های آلمانی هیچ جوابی دریافت نکرده باشید. مطمئن باشید که تنها دلیل آن نداشتن یک رزومه خوب بوده است.

 

نحوه نوشتن رزومه خوب برای آلمان

شرکت های آلمانی روزانه ممکن است تعداد بسیاری رزومه آماده برای کار در شرکت دریافت کنند. اما آیا شرکت آلمانی تمامی این افراد را جذب خواهد کرد؟ آیا رزومه تمامی افراد متقاضی کار و مهاجرت کاری به آلمان توسط مدیر استخدامی شرکت بررسی خواهد شد؟
قطعاً این طور نیست و درصد بالایی از رزومه های ارسال شده به سفارت و شرکت های آلمان برای کاریابی و مهاجرت کاری به آلمان در همان مراحل اولیه بررسی نمونه رزومه های کاری برای پذیرش حذف خواهند شد. اما علت حذف این رزومه های این افراد چیست؟

رزومه چیست؟ رزومه خوب رزومه ای است که ظاهر و محتوای خوبی داشته باشد. حال این که رزومه ی خوب برای اپلای چه ویژگی هایی از نظر ظاهری و محتوایی باید داشته باشد در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

آموزش نحوه نوشتن رزومه خوب برای اپلای و مهاجرت کاری و تحصیلی به آلمان

زمانی که می خواهید برای کار در آلمان و مهاجرت کاری اقدام کنید، مهم ترین سندی که کارفرما از شما برای بررسی مهارت ها و صلاحیت های شما در دست خواهد داشت نمونه رزومه آلمانی شما برای مهاجرت کاری به آلمان است. پس دانستن استانداردهای محلی رزومه نویسی آن کشور برای نوشتن رزومه یک رزومه خوب و حرفه ای، ضروری خواهد بود.

چیزی که مشخص است شما باید رزومه سفارشی را برای کشوری که درخواست مهاجرت کاری داده اید آماده کنید و بخش به بخش آن را به صورت مخصوص آماده کنید و نوشتن رزومه عمومی و کلی به شدت پرهیز کنید. برای بالا بردن شانس کاریابی در آلمان شما نیاز به نوشتن یک رزومه تخصصی و سفارشی برای آن کشور و آن شرکت و آن فرصت شغلی موردنظرتان دارید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%aa%d8%ad%d8%b5/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : رزومه استاندارد, نویسنده : roza roza01 بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 22:02

در این بخش از مقاله می خواهیم توصیه ها و نکاتی را برای ساختن بخش های اطلاعات تماس، درباره من و سوابق شغلی با شما در میان بگذاریم.

 

بخش اطلاعات تماس رزومه مهاجرت کاری کانادا

برای ساخت یک رزومه ی کانادایی در بخش اطلاعات تماس، اطلاعات شخصی خود را ننویسید. اطلاعاتی هم چون سن و تاریخ تولد، وضعیت تاهل، جنسیت طبق قانون کار در کانادا مورد نیاز نبوده و تاثیری در استخدام شدن و استخدام نشدن شما ندارند و این اطلاعات در رزومه کاری یک کانادایی نوشته نمی شوند.
یک آدرس و شماره تماس کانادایی را در این بخش بنویسید. در صورت امکان، اگر دوست و آشنایی در کانادا دارید، سعی کنید آدرس و شماره تماس او را در رزومه خود بنویسید.
آدرس ایمیل حرفه ای استفاده کنید. در یک جمله ایمیلی حرفه ای است که مشخص باشد متعلق به شما است. پس از ایمیل های فانتزی و غیر متعارف مثل [email protected] یا [email protected] استفاده نکنید. در ایمیل خود از اعداد بی ربط نیز استفاده نکنید. ایمیل حرفه ای شامل نام و نام خانوادگی کامل شما([email protected])، یا نام کامل و مخفف نام خانوادگی ([email protected])، یا مخفف نام و نام خانوادگی کامل ([email protected]) است. اگر در شرایط خاص مجبور به استفاده از عدد شدید، سعی کنید از اعداد معنادار مثل سال تولد خود به میلادی استفاده کنید.
آدرس پروفایل لینکدین خود را در رزومه خود بنویسید. اما قبل از آن باید آدرس لینکدین خود را سفارشی کنید و به جای آدرسی که خود سایت لینکدین به شما اختصاص داده نام و نام خانوادگی خود را بنویسید.
“برای ویرایش آدرس لینکدین به بخش view profile بروید، پس از آن در گوشه ی راست و بالای صفحه گزینه ی Edit public profile & URL را انتخاب کنید و مجددا در گوشه ی راست و بالای صفحه گزینه ی Edit URL را انتخاب کنید و در آن بخش آدرس دلخواه خود را بنویسید و در پایان گزینه Saveرا بزنید.

   استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، ارسال فکس آنلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

بخش درباره من در رزومه مهاجرتی کانادا

بخش درباره من در واقع یک رزومه مینیاتوری است که چکیده و خلاصه آن چه در رزومه خواهید گفت را شامل می شود و به خواننده ی این بخش از رزومه خواهد گفت که اهداف شما چیست و شما چگونه به شرکت آن ها کمک خواهید کرد.
3 الی 4 خط برای نوشتن یک بخش درباره من و اشاره کلی به جزییاتی که در رزومه خواهد آمد، کافی است.
هر آن چه که شما را از سایر متقاضیان استخدام در کانادا متمایز می کند را در این بخش بنویسید. این اطلاعات می تواند مربوط به شخصیت شما، توانایی های فنی شما، مهارت های مدیریتی و تیم سازی شما و هرگونه استعداد و توانایی شما باشد.
بخش درباره من را با بیان واضح و روشن اهداف خود آغاز کنید. عنوان شغلی که مورد نظر شما است و فرصت های شغلی که برای کار در آن ها درخواست استخدام داده اید را بنویسید. اگر می خواهید یک مدیر پروژه باشید خود را در این بخش مدیر پروژه خطاب کنید و بدون گفتن کلامی، توقع نداشته باشید که کارفرما تشخیص دهد که در شرکت او شما چه شغلی باید داشته باشید.
در صورتی که به چندین عنوان شغلی علاقه مند هستید و در آن زمینه ها مهارت لازم را نیز دارید، باید برای هر کدام و به صورت جداگانه یک فایل خام رزومه دانلود کنید و در هر کدام قوانین و استانداردهای یک رزومه کانادایی را رعایت کنید. چرا که نوشتن عنوان های شغلی بازاریابی، مدیریت و مدیر مالی در کنار یکدیگر اصلاً جذاب نیست و کمکی به استخدام شما نخواهد کرد، پس به طور مشخص در هر رزومه بر روی یک عنوان شغلی مشخص و مرتبط با کاری که درخواست داده اید، تمرکز کنید.
به تعداد سال هایی که در زمینه های مرتبط با این حوزه کاری، فعال بوده اید اشاره کنید و این که تجارب فنی و مهارت های تجربی که در این مسیر کسب کرده اید چه بوده است و این که قدم های بعدی تان در این مسیر شغلی چه خواهد بود.
از نوشتن عبارات عمومی و کلی هم چون «صادق، علاقه مند به کار تیمی، سخت کوش و غیره » پرهیز کنید. به جای آن به خواننده رزومه ی خود تصویری واقعی از نقاط قوت و اهداف خود بدهید. مثلا از جملاتی هم چون توانمند در شناسایی راه های کاهش هزینه و افزایش بهره وری در شرکت، به طور معمول فردی قابل اعتماد برای مدیران پروژه، مربی و آموزش دهنده ی نیروهای جوان و تازه کار شرکت، حل مشکلات فنی ایجاد شده در شرکت استفاده کنید.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%86-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%aa-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : رزومه استاندارد, نویسنده : roza roza01 بازدید : 142 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 21:53

جایگاه شغلی حسابداران با توجه به میزان زمان کاری، تجربه و سابقه کار، شرکت کارفرما و محل فعالیت، دارای حقوق مختلفی می باشد.

از جمله سطح های مختلف شغلی که برای حسابداران در نظر گرفته شده است، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سطح کارشناسی
  • سطح سرپرستی
  • سطح مدیریت

افرادی که قصد ورود به بازار کار حسابداری را دارند، برای کسب درآمد بیشتر، لازم است که به مهارت های حسابداری تسلط کامل داشته باشند. از جمله مهارت های لازم جهت ورود به بازار کار حسابداری، می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • آشنایی کامل با انواع حسابداری آنلاین ارزان
  • تسلط کامل بر نرم افزار های مالی و نرم افزار اکسل
  • بهبود مهارت های ارتباطی و کلامی
  • تسلط بر قوانین مالیاتی
  • تسلط بر قوانین وزارت کار
  • تسلط بر قوانین تامین اجتماعی
  • یادگیری مداوم و آشنایی به استاندارد های روز حسابداری

حسابداری شرکت ها

حسابدار مالیاتی، بهترین نوع حسابدار:

لازم است بدانیم بهترین حسابدار ها چگونه به جایگاهی می رسند که کار های مالی چندین شرکت را به تنهایی انجام می دهند.

امور مالیاتی ارتباط زیادی با حسابداری شرکت ها دارد و در این بین افرادی که در حسابداری مهارت زیادی دارند، می توانند در نظر کارفرما و ممیز های مالیاتی، سر بلند باشند.

 

نقاط ضعف حسابداران:

فهرست برخی از نقاط ضعف حسابداران در ناکامی پرکار ترین شغل کشور به شرح زیر می باشد:

  • برنامه ریزی دقیق درآمدی برای خود ندارند
  • هدفشان یک چیز است استخدام شدن
  • صحبت های عامیانه خیلی بر روی آنها تاثیر گذار است مثل اخبار های نادرست بازارکار
  • قدرت اجرای امور مالی و مالیاتی را پس از چند سال پیدا نمی کنند
  • هنوز از مالیات فقط یک اجرای سطحی از قوانین روتین را می دانند
  • ناچارند به دلیل تجربه کم با حقوق کمتر و کار های غیر قانونی مثل حساب سازی بسازند
  • هنوز فرصتی برایشان ایجاد نشده است که یک کارآموزی قدرتمند را پشت سر بگذرانند
  • ناچارند با حد ضعیف شغل حسابداری بسازند مثل حسابداری شرکت های تعاونی

استفاده از نرم افزار فکس برای ارسال فکس آنلاین و تقویم آنلاین  و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

وظایف حسابدار:

  • ثبت اسناد حسابداری در دفاتر و یا نرم افزار حسابداری
  • ثبت اطلاعات کارکنان و محاسبه حقوق و دستمزد ماهانه آنها و پرداخت فیش حقوقی به آنها
  • تهیه و بررسی صورت های مالی و کسب اطمینان از درستی و انطباق آنها با قوانین و مقررات مالی و محاسباتی جاری کشور
  • محاسبه بدهی مالیاتی، تهیه اظهارنامه مالیاتی و نظارت بر پرداخت صحیح و به موقع مالیات ها
  • ثبت درآمد ها و هزینه های شرکت و کنترل حساب سود و زیان و ارائه گزارش های دوره ای در این خصوص به مدیریت
  • تهیه، سازماندهی و نگهداری گزارشات مالی قانونی
  • ارزیابی عملیات مالی و پیشنهاد بهترین روش ها به مدیریت
  • پیشنهاد روش های کاهش هزینه، افزایش درآمد و بهبود سود

مهارت و دانش لازم یک حسابدار:

  • قدرت تجزیه و تحلیل مسائل به منظور توان تحلیل، تصمیم گیری و حل مشکلات در زمینه مسایل مالیاتی، بیمه و …
  • پشتکار و وقت شناسی
  • دقت و توجه به جزئیات
  • مهارت ریاضیات و فناوری اطلاعات
  • قدرت سازمان دهی به منظور امکان ساختار دادن و سازمان دادن به گزارش های مالی و در صورت ارتقا و داشتن پست رئیس حسابداری یا مدیر مالی، داشتن قدرت کنترل و نظارت بر حسابداران
  • قابل اعتماد بودن و راز داری به دلیل اطلاع از جزیی ترین درآمد ها و هزینه های شرکت و نیاز صاحبان و سهامداران شرکت برای اعتماد به حسابداران

 

تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل حسابداری:

فارغ التحصیلان رشته های زیر می توانند در این شغل وارد شوند:

  • حسابداری
  • مدیریت (گرایش های مالی، بازرگانی، صنعتی و دولتی)
  • اقتصاد

استفاده از سیستم اتوماسیون اداری برای افزایش راندمان کاری سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

بازار کار حسابداری و فرصت های شغلی:

فارغ التحصیلان می توانند در کلیه موسسات و واحد های تجاری، اعم از دولتی یا خصوصی به عنوان حسابدار در شاخه های زیر مشغول کار شوند:

  • حسابداری مالی: در کلیه شرکت ها و موسسات تجاری و غیر انتفاعی
  • حسابداری صنعتی: در کلیه واحد های صنعتی و شرکت های تولیدی
  • حسابداری دولتی: در کلیه سازمان ها و ادارات دولتی به عنوان حسابدار و یا در صورت طی مراحل قانونی به عنوان ذیحساب و یا عامل ذی حساب
  • حسابداری مالیاتی: در ادارات دارایی و شرکت های حسابرسی
  • حسابداری بیمه: در موسسات و سازمان های بیمه ای و شرکت های حسابرسی
  • حسابداری بانک ها: در شعبه ها و سرپرستی بانک ها

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : حسابداری امور مالی, نویسنده : roza roza01 بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 0:18

 

در دنیای کنونی، مهارت و تخصص حسابدار ها، همچون سایر حرفه ها باعث رقابت در این عرصه شده است و افراد بیشتری به این سمت و سو کشیده شده اند.

با توجه به اهمیت این حرفه، رقابت در بازار کار حسابداری آنلاین، روندی افزایشی به خود گرفته است و از جمله مراکزی که موجب افزایش رقابت حسابدار ها به منظور اخذ جایگاه شغلی بالا و کسب درآمد عالی می شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت ها
  • موسسات تجاری
  • موسسات غیر انتفاعی
  • سازمان ها
  • واحد های صنعتی
  • ادارات دولتی
  • شرکت های تولیدی
  • موسسات بیمه
  • ادارات دارایی
  • بانک ها و شعبه های آن

استفاده از نرم افزار فکس برای ارسال فکس آنلاین و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

حرفه حسابداری:

حرفه حسابداری شامل سیستم های اطلاعاتی می شود که به وسیله ارائه اطلاعات لازم، به منظور افزایش بهره وری اعتبار دهندگان، سرمایه گذاران و مدیران شرکت ها و نهادهای دولتی به فعالیت می پردازد. کسب اطلاعات مورد نیاز از نحوه وضعیت مالی شرکت ها، نیازمند یک سیستم اطلاعاتی دقیق ایت که به وسیله حسابدار ها فراهم می شود. کسب اطلاعات از لحاظ وضعیت مالی شرکت ها، نیاز به یک سیستم اطلاعاتی دقیق دارد که این سیستم، توسط حسابداران فراهم می گردد.

از جمله اهداف حرفه حسابداری، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پاسخ به نیاز های مالی افراد
  • رفع مشکلات مالی
  • نظم و دقت در فعالیت های مالی
  • ایجاد نظم و ارتباط در پیچیدگی ها

در واقع می توان گفت که حسابداری تحت وب، سیستمی دقیق و مناسب به منظور اخذ اطلاعات مرتبط با شرایط اقتصادی است که فعالیت های مالی را برای متقاضیان، روشن می سازد.

 

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : حسابداری امور مالی, نویسنده : roza roza01 بازدید : 126 تاريخ : پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 0:15

  1. حسابداری مالی: وظیفه نگهداری، محاسبه و طبقه بندی سوابق صورت های مالی را بر عهده دارد.
  2. حسابداری صنعتی:حسابداران صنعتی، فعالیتی گسترده تر از سایر حسابداران دارند و وظیفه آنها ثبت و گزارش قیمت تمام شده در واحد های تولیدی و صنعتی به حساب می­ آید.
  3. حسابداری دولتی:حسابداران دولتی در دستگاه و ادارات دولتی نقش فعایت می­کنند و نقش نظارتی دارند.
  4. حسابداری منابع انسانی: در حسابداری رایگان منابع انسانی به نیروی انسانی به عوان یکی از عناصر اصلی ایجاد درآمد توجه می­شود و دارایی های انسانی مانند سایر دارایی های شرکت دارای ارزش و بها هستند.
  5. حسابداری مدیریت: نوعی از حسابداری که مبنای تصمیم گیری مدیران است. این دسته از حسابداران با شناسایی، اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و تفسیر اطلاعات مالی مدیران شرکت را در تصمیم گیری های مهم و اساسی و برنامه ریزی­های شرکت یاری می­دهند.

ماهیت مدیریت حسابداری:

حسابداری مدیریت برخورد علمی، منطقی و منظم با مسائل سازمان ها است. حسابداران مدیریتی بر اساس اطلاعات دقیق و نتایج حاصل از آن به دنبال یافتن بهترین راه حل برای تصمیم گیری های مهم و اساسی مدیران شرکت هستند. حسابداری مدیریت با تکیه بر حساب های مالی، نیاز به اطلاعاتی چون بهای تمام شده کالا، میزان تولید، هزینه اجزا تولید، قیمت فروش آنلاین محصولات و خدمات و … دارد.

اطلاعاتی که حسابداران مدیریتی ارائه می­دهند، مبنای تصمیم گیری های بلند مدت و کوتاه مدت مدیران است. از سوی دیگر این گروه از حسابداران، تصمیمات مهم برای بهبود و افزایش عملکرد، بهره وری و بازدهی را ارائه می­دهند. حسابداران مدیریت باید سه وظیفه پیش بینی، نظارت و پیگیری عملکرد را به طور دائم انجام داده و به مدیران ارائه دهند.

 

تفاوت حسابداری مدیریت با سایر رشته های حسابداری:

با تحصیل در رشته حسابداری مدیریت، مهارت لازم برای تهیه گزارش های مالی به دست می­ آید و این دسته از حسابداران می توانند گزارش های مالی را برای افراد ذینفع، سرمایه گذران، سهامداران، صاحبان مشاغل و طلبکارا ارائه دهند. یکی از تفاوت های حسابداری مدیریت چشم انداز رو به آینده شرکت است در حالی که در سایر حسابداری­ ها فقط رویکرد شرکت در گذشته بررسی می شود.

در حسابداری مدیریت از تخصص حسابدار برای مشاوره به مدیران جهت تصمیم گیری و برنامه ریزی استفاده می­شود. گزاراشات حسابداران مدیریتی در تصمیم گیری هایی نهایی مدیران و راهبرد اهداف شرکت تاثیر زیادی دارد، بنابراین این رشته ازحسابداری تاثیر مستقیم بر اهداف و تصمیم گیری های مدیران شرکت دارد به این ترتیب مدیریت مالی شرکت در کنترل حسابداران مدیریت است. در حالی که سایر حسابداران نقشی در تصمیم گیری های اساسی شرکت ندارند.

   استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار فکس و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

فواید حسابداری مدیریت:

حسابداران مدیریتی با جمع آوری اطلاعات، ریسک پروژه های مختلف که در آینده شرکت مایل به انجام آنها است را مورد ارزیابی و بررسی قرار می­دهند. ارزیابی و مدیریت ریسک باعث می شود که مدیران توانایی تصمیم گیری صحیح در جهت تحقق اهداف شرکت را داشته باشند.

حوزه دیگر فعالیت حسابداری مدیریت عملکرد است. به این معنا که حسابداران مدیریت، نقش پر رنگ و مهمی در مدیریت مشاغل مختلف و تصمیم گیری های آنها دارند. مدیران حسابداری با مدیریت راهبردی، برنامه هایی برای مدیران ارائه می دهند که به بهتر شدن فعالیت شرکت ها منجر می­شود. این افراد در تصمیمات مهم سازمانی نقش تعیین کننده دارند و با دانش و مهارتی که دارند می توانند کسب و کار جدیدی راه بیندازند و کار افرین باشند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : حسابداری امور مالی, نویسنده : roza roza01 بازدید : 122 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 1:21

حسابداران با کمک علم و دانش حسابداری خود و با جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آنها به مدیران اقتصادی کمک می­کنند تا تصمیمات درستی برای سرمایه ها، منابع و هزینه ها داشته باشند. حسابداری کسب و کار، تجزیه و تحلیل و تفسیر صورت های مالی است. حسابداری به معنای رسیدگی به حساب ها و نظم و ترتیب دادن به انها است.

حسابدار با استفاده از اطلاعاتی نظیر استهلاک ملزومات، هزینه عملیات، جزئیات حاشیه سود و … به مدیران مجموعه در گرفتن تصمیمات اساسی شرکت کمک و راهنمای می­کنند. ارکان  سیستم حسابداری آنلاین کسب و کار از سه جز اصلی تشکی شده است.

  • رکن اول شناسایی و طبقه بندی فعالیت های اقتصادی شرکت، شامل معاملات و سرمایه گذاری در آنها است.
  • رکن دوم ثبت و خلاصه کردن اطلاعات و رویدادهای اقتصادی شرکت به صورت سیستمی است.
  • رکن سوم ارائه صورت های مالی و اظهار نامه مالیاتی است.

به کمک این کارها افراد ذینفع درون سازمان مانند مدیران اقتصادی، سرمایه گذاران، بدهکاران و … می توانند چشم انداز آینده شرکت را بررسی کرده و تصمیمات مالی مهمی برای شرکت بگیرند.

 

تفاوت میان حسابدار و دفتردار:

برای بیان تفاوت میان حسابدار و دفتردار به شرح وظایف هر کدام از آنها می پردازیم.

   استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری،  سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

وظایف دفتردار:

دفتر دار کسی است که وظیفه جمع آوری، سازمان دهی، ثبت دقیق صورت حساب دریافت شده و پرداخت شده، تطبیق و ثبت گزارشات مالی، پرداخت دقیق مطالبات کارمندان، محاسبه مالیات بر ارزش افزوده، مالیات بر حقوق، بیمه تامین اجتماعی، انجام کلیه تکالیف مالیاتی و … است.

دفتردار باید اطلاعات مالی که به صورت روزانه انجام می شود را در دفاتر شرکت ثبت کند. دفتردار کلیه اطلاعات مربوط به معامله، صورت حساب مشتریان، مدارک پرداخت شده به فروشندگان و ..ثبت و نگهداری می­کند. دفتردار فقط می تواند اطلاعات را در نرم افزار مربوطه وارد کند و در انتهای سال فقط تراز آزمایشی را آماده می کند.

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%b1%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 144 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 1:18

 بایدها

  • توصیف خلاصه را با مهم ترین و مرتبط ترین اطلاعات رزومه پرکنید. (هیچ ایرادی ندارد که مهم ترین اطلاعات رزومه را در این بخش تکرار کنید)
  • تمرکز خود را بر روی دستاوردهای شغلی، مهارت ها و سوابق ویژه ی خود بگذارید و آن ها را بهتر از بقیه اطلاعات ارائه دهید.
  • زیاده گویی نکنید. هر چه خلاصه تر و مفید تر صحبت کنید بهتر است. اگر سابقه ی شغلی تان کم تر از 5 سال است رزومه شما نباید بیش از یک صفحه شود.
  • برای هر فرصت شغلی نمونه رزومه خود را تغییر دهید و آن رزومه شرکتی را مخصوص همان شرکت و آن شغل به روز رسانی و ویرایش کنید.

   استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری،  نرم افزار دبیرخانه ساده و… برای افزایش راندمان سازمان ها پیشنهاد می شود.

 

✘ نبایدها

  • فارغ از شرایط هر شرکت و هر فرصت شغلی یک رزومه مشابه برای همه ارسال کنیم.
  • در رزومه درباره حقوق و دستمزد صحبت کنیم.
  • از کلمات اختصاری و مخفف حوزه کاری خود استفاده کنیم.
  • نوشتن کارهای روزمره خود در شرکت های قبلی. مثل: گرفتن کپی اسناد حسابداری و حضور درجلسات هفتگی بخش حسابداری!
  • استفاده زیاد از کلمه ضمیر اول شخص «من»

منبع:

https://blog.yar.cloud/%d8%ae%d8%b7%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%ac-%d8%b1%d8%b2%d9%88%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c/

معرفی نرم افزار های سازمانی ...
ما را در سایت معرفی نرم افزار های سازمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : roza roza01 بازدید : 152 تاريخ : شنبه 16 بهمن 1400 ساعت: 1:17